Segítség

  • Regisztráció a Vitamed Partnerközpontba

    Amennyiben nem rendelkezik még hozzáféréssel, kérjük, töltse ki a lenti regisztrációs lapot és küldje el a rendeles@vitamed.hu e-mail címre: 

    • Társállatos regisztrációs lap

    A felhasználói fiók aktiválásáról kollégáink e-mail-ben küldenek visszaigazolást az adatok feldolgozását követően.

    A rendszerben jelenleg csak társállatok számára forgalmazott termékek érhetőek el, a haszonállatos márkák második ütemben kerülnek feltöltésre.
     

    Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban bármilyen kérdése merül fel, a következő elérhetőségeink egyikén vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal:

    E-mail: rendeles@vitamed.hu

    Tel: +36 29 920 999

  • Rendelésleadás menete

    Új rendelés leadása:

    1. A jobb felső sarokban található Új rendelés gombra kattintva kezdheti meg a rendelés leadását. 
    2. Kérjük, válasszon ki egy telephelyet, ahová kéri a szállítást!
    3. Kérjük, válasszon szállítási időpontot!
    4. Kérjük, kattintson a Rendelés gombra, ami a rendelés összeállításhoz irányítja!

    Rendelés összeállítása:

    A képernyő közepén lévő szűrő segítségével tud könnyebben rákeresni egy adott termékre. A szűrőn belül be tudja állítani a divíziót (kisállat, haszonállat), termék besorolást (gyógyhatású, gyógyszer, kiegészítő takarmány, higiénia, eszköz), márkát és a terméktípust (antibiotikum, májvédő, nyugtató) is.

    Ezután a mennyiség megadásával kerülnek bele a rendelésbe a termékek.    

    Rendelés lezárása és küldés:

    Amennyiben félbe szeretné hagyni rendelését, lehetősége van lezáratlan rendelésként elmentenie a munkamenetet a Mentés lezáratlan rendelésként gombra kattintva, és bármikor visszatérhet később a rendeléséhez és onnan folytathatja, ahol abbahagyta. Nyitott rendeléseit az  Elküldetlen rendelések menüpontban szerkesztheti és tekintheti meg.

    Amennyiben végzett a rendelésének összeállításával, a Zárás és küldés gombra kattintva véglegesítheti rendelését.

    Miután ügyfélszolgálatunk megkapta rendelését, kollégáink rövid időn belül elkezdik a feldolgozását, amelyről e-mailben tájékoztatják Önt.

  • Excel fájlból történő rendelésleadás menete

    Partnereinknek lehetősége nyílik Excel fájl segítségével is leadni rendelésüket. Ehhez mindössze annyit kell tenni, hogy a Rendelések menüponton belül rákattintanak az
    XLS megrendelő / rendelés
    fülre, és ezt követően letöltik az XLS megrendelőt. Az Excel fájl hiánytalan kitöltését követően a Megrendelés feltöltése gomb segítségével töltse fel a fájlt és véglegesítse rendelését.

     

  • Mennyi az ingyenes szállítás értékhatára?

    Társállatos partnerek esetén: nettó 60.000 Ft

    Haszonállatos partnerek esetén: nettó 150.000 Ft

    Raklapos szállítás esetén: nettó 300.000 Ft

  • Mennyi a minimális rendelési érték?

    Minimális rendelési érték: nettó 30.000 Ft 

  • Mennyi a szállítási költség?

    Normál szállítási költség: nettó 3.200 Ft

    Raklapos szállítási költség: nettó 6.200 Ft

  • Mennyi a szállítási idő?

    Garantált kiszállítási idő: 3 munkanap, függetlenül a rendelés leadásnál kiválasztott szállítási időponttól! Ha a szállítási időponttal kapcsolatban egyedi kérése merülne fel, azt kérjük, a megjegyzésbe beleírni! 

    Sürgősségi szállítás felára (a normál szállítási költségen felül):

    • Budapest területén belül: csomag esetén nettó 5.000 Ft, raklap esetén nettó 10.000 Ft
    • I. zóna (Budapest 100 km-es vonzáskörzetén belül): csomag esetén nettó 4 Ft/km/kg, raklap esetén nettó 120 Ft/pal /km
    • II. zóna (Budapest 100 km-es vonzáskörzetén kívül): csomag esetén: nettó 6 Ft/ km/kg, raklap esetén nettó 150 Ft/pal/km 

    Sürgősségi kiszállítási igény:

    Kérjük, hogy amennyiben sürgős kiszállítást szeretne igénybe venni, úgy minden esetben előre jelezze azt a megrendelés leadásakor!

    A távolságok kiszámítása minden esetben a Google Maps útvonalterve alapján történik.

  • Rendelések összevonása, kiegészítések

    Korábban leadott megrendelések kiegészítésére, vagy új rendeléssel történő összevonására nincsen lehetőség. 

  • Tudok megjegyzést írni a rendelések mellé?

    A rendelés leadásának véglegesítésekor a Zárás és küldés gombra kattintva egy automatikusan felugró ablakban van lehetősége megjegyzést írni a rendelés mellé. Ezeket az üzeneteket kollégáink minden esetben figyelembe veszik a rendelés feldolgozásakor.

  • Reklamációkezelés

    A rendelés átvételét követően 24 órán belül fogadunk el a rendeléssel kapcsolatos bármilyen reklamációt, amelyet csak e-mail formájában tudunk feldolgozni. 

  • Aktuális akciók megjelenítése

    Aktuális akcióinkról mindig a kezdőlapon tájékozódhat. Az akciókat a Vitamed Partnerközpont nem kezeli, ezeket minden esetben az ügyfélszolgálatos kollégák manuálisan intézik.

  • Termékképek, termékprospektusok és használati utmutatók

    Dolgozunk rajta, hogy minden egyes termékhez letölthető formában elérhetőek legyenek a következő fájlok a termékoldalak alján:

    • használati utasítás
    • termékprospektus
    • termékfotó
  • Vitamed Partnerközpontban elérhető készletinformációk

    A Vitamed Partnerközpont nem jelenít meg pontos készletinformációkat. A termékoldalon minden terméknél jelöljük a rendelhetőségét: Igen = készleten van, Nem = készlethiányos

     

  • Jelszóváltoztatás

    A jelszavát a bejelentkezési oldalon tudja megváltoztatni az Elfelejtett jelszó menüpontban.