Segítség
- 
             Regisztráció a Vitamed Partnerközpontba 
            Amennyiben nem rendelkezik még hozzáféréssel, kérjük, töltse ki a lenti regisztrációs lapot és küldje el a rendeles@vitamed.hu e-mail címre: - Társállatos regisztrációs lap
 A felhasználói fiók aktiválásáról kollégáink e-mail-ben küldenek visszaigazolást az adatok feldolgozását követően. A rendszerben jelenleg csak társállatok számára forgalmazott termékek érhetőek el, a haszonállatos márkák második ütemben kerülnek feltöltésre. 
 Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban bármilyen kérdése merül fel, a következő elérhetőségeink egyikén vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal: E-mail: rendeles@vitamed.hu Tel: +36 29 920 999 
- 
             Rendelésleadás menete 
            Új rendelés leadása: - A jobb felső sarokban található Új rendelés gombra kattintva kezdheti meg a rendelés leadását.
- Kérjük, válasszon ki egy telephelyet, ahová kéri a szállítást!
- Kérjük, válasszon szállítási időpontot!
- Kérjük, kattintson a Rendelés gombra, ami a rendelés összeállításhoz irányítja!
 Rendelés összeállítása: A képernyő közepén lévő szűrő segítségével tud könnyebben rákeresni egy adott termékre. A szűrőn belül be tudja állítani a divíziót (kisállat, haszonállat), termék besorolást (gyógyhatású, gyógyszer, kiegészítő takarmány, higiénia, eszköz), márkát és a terméktípust (antibiotikum, májvédő, nyugtató) is. Ezután a mennyiség megadásával kerülnek bele a rendelésbe a termékek. 
 Rendelés lezárása és küldés:Amennyiben félbe szeretné hagyni rendelését, lehetősége van lezáratlan rendelésként elmentenie a munkamenetet a Mentés lezáratlan rendelésként gombra kattintva, és bármikor visszatérhet később a rendeléséhez és onnan folytathatja, ahol abbahagyta. Nyitott rendeléseit az Elküldetlen rendelések menüpontban szerkesztheti és tekintheti meg. Amennyiben végzett a rendelésének összeállításával, a Zárás és küldés gombra kattintva véglegesítheti rendelését. Miután ügyfélszolgálatunk megkapta rendelését, kollégáink rövid időn belül elkezdik a feldolgozását, amelyről e-mailben tájékoztatják Önt. 
- 
             Excel fájlból történő rendelésleadás menete 
            Partnereinknek lehetősége nyílik Excel fájl segítségével is leadni rendelésüket. Ehhez mindössze annyit kell tenni, hogy a Rendelések menüponton belül rákattintanak az 
 XLS megrendelő / rendelés fülre, és ezt követően letöltik az XLS megrendelőt. Az Excel fájl hiánytalan kitöltését követően a Megrendelés feltöltése gomb segítségével töltse fel a fájlt és véglegesítse rendelését.
- 
             Mennyi az ingyenes szállítás értékhatára? 
            Társállatos partnerek esetén: nettó 60.000 Ft Haszonállatos partnerek esetén: nettó 150.000 Ft Raklapos szállítás esetén: nettó 300.000 Ft 
- 
             Mennyi a minimális rendelési érték? 
            Minimális rendelési érték: nettó 30.000 Ft 
- 
             Mennyi a szállítási költség? 
            Normál szállítási költség: nettó 3.200 Ft Raklapos szállítási költség: nettó 6.200 Ft 
- 
             Mennyi a szállítási idő? 
            Garantált kiszállítási idő: 3 munkanap, függetlenül a rendelés leadásnál kiválasztott szállítási időponttól! Ha a szállítási időponttal kapcsolatban egyedi kérése merülne fel, azt kérjük, a megjegyzésbe beleírni! Sürgősségi szállítás felára (a normál szállítási költségen felül): - Budapest területén belül: csomag esetén nettó 5.000 Ft, raklap esetén nettó 10.000 Ft
- I. zóna (Budapest 100 km-es vonzáskörzetén belül): csomag esetén nettó 4 Ft/km/kg, raklap esetén nettó 120 Ft/pal /km
- II. zóna (Budapest 100 km-es vonzáskörzetén kívül): csomag esetén: nettó 6 Ft/ km/kg, raklap esetén nettó 150 Ft/pal/km
 Sürgősségi kiszállítási igény: Kérjük, hogy amennyiben sürgős kiszállítást szeretne igénybe venni, úgy minden esetben előre jelezze azt a megrendelés leadásakor! A távolságok kiszámítása minden esetben a Google Maps útvonalterve alapján történik. 
- 
             Rendelések összevonása, kiegészítések 
            Korábban leadott megrendelések kiegészítésére, vagy új rendeléssel történő összevonására nincsen lehetőség. 
- 
             Tudok megjegyzést írni a rendelések mellé? 
            A rendelés leadásának véglegesítésekor a Zárás és küldés gombra kattintva egy automatikusan felugró ablakban van lehetősége megjegyzést írni a rendelés mellé. Ezeket az üzeneteket kollégáink minden esetben figyelembe veszik a rendelés feldolgozásakor. 
- 
             Reklamációkezelés 
            A rendelés átvételét követően 24 órán belül fogadunk el a rendeléssel kapcsolatos bármilyen reklamációt, amelyet csak e-mail formájában tudunk feldolgozni. 
- 
             Aktuális akciók megjelenítése 
            Aktuális akcióinkról mindig a kezdőlapon tájékozódhat. Az akciókat a Vitamed Partnerközpont nem kezeli, ezeket minden esetben az ügyfélszolgálatos kollégák manuálisan intézik. 
- 
             Termékképek, termékprospektusok és használati utmutatók 
            Dolgozunk rajta, hogy minden egyes termékhez letölthető formában elérhetőek legyenek a következő fájlok a termékoldalak alján: - használati utasítás
- termékprospektus
- termékfotó
 
- 
             Vitamed Partnerközpontban elérhető készletinformációk 
            A Vitamed Partnerközpont nem jelenít meg pontos készletinformációkat. A termékoldalon minden terméknél jelöljük a rendelhetőségét: Igen = készleten van, Nem = készlethiányos 
- 
             Jelszóváltoztatás 
            A jelszavát a bejelentkezési oldalon tudja megváltoztatni az Elfelejtett jelszó menüpontban. 
